医院からのお知らせ
【患者さんへのお願い】 新型コロナウイルス感染症について
6 months, 2 weeks ago Posted in: 医院からのお知らせ 【患者さんへのお願い】 新型コロナウイルス感染症について はコメントを受け付けていません

患者さんへのお願い

発熱やせき・息切れがあり、14 日以内に新型コロナウイルス感染症の流行地域から帰国したか、または新型コロナウイルス感染症の患者さんと濃厚な接触があった方は、必ず事前に最寄りの保健所あるいは医療機関に電話で相談し、指示を受けていただきますよう、よろしくお願いいたします。

致 各 位 患 者

有发热、咳嗽及呼吸困难等症状, 14 天内从新型冠状病毒流行地区回国,或者与新型冠状病毒患者有过密切接触的人,请一定提前给最近的保健所或者医疗机构打电话咨询,接受相关指导。

最寄りの保健所/最近的保健所
市川市保健所 電話:047-377-1101

NOTICE about COVID-19

Please contact the government health center or a medical facility near you by phone for the advice before making a dental appointment if:

You have been in an area affected by Covid-19 within the last 14 days or have had contact with people with covid-19 and have fever, cough, difficulty breathing or any other respiratory problems.

Thank you for your understanding.

Nearest Public Health Center: Ichikawa Public Health Center
Tel.047-377-1101